Doorgaan naar hoofdcontent

Uitgelicht

Juni 2023 - Van Borel naar Turkije

Inmiddels zijn de vrijwilligers uit het buitenland weer vertrokken, terug naar Egypte en Amerika. Op de basis is het weer even iets rustiger, maar in de loop van deze maand verwachten we alweer nieuwe teams in Borel. Eerst een DTS-team uit het zuiden van Brazilië, dat een week komt, en daarna een groter team jongeren uit Sao Paulo, die ons een lang weekend komen helpen.   Afgelopen week was Lieke aanwezig bij een landelijke vergadering van JOCUM-leiders uit het hele land, in de staat Sao Paulo, op een grote boerderij. Dit waren bijzondere, inspirerende em bemoedigende dagen. Het is fijn om zo anderen te ontmoeten, die dezelfde visie en missie delen, op verschillende plekken in Brazilië en verspreid over de wereld werken. Centraal stond de nieuwe visie van Loren Cunningham (88), voor de komende jaren voor YWAM (Jeugd met een Opdracht internationaal). Cunningham is de oprichter van YWAM en maakt nog steeds deel uit van het internationale leiderschapsteam van de organisatie. De nieuwe v

Vertrek naar Rio de Janeiro

Het is zover: ticket geboekt. Ik vertrek weer naar Rio. Niet zoals eerder genoemd in oktober, maar december 2010, nu ik vandaag meer duidelijkheid heb gekregen over het visum. Vorige week had ik alle benodigde documenten ontvangen van Jeugd met een Opdracht Rio (dankjewel Dani & Juliette) voor de aanvraag van dit vrijwilligersvisum (dat 2 jaar geldig is). Ik ben benieuwd hoe het nu gaat op de plek waar een stukje van mijn hart is achtergebleven. Ik heb zin om weer aan de slag te gaan.

Samen met Stichting HVC werf ik fondsen voor het mooie vrijwillige werk wat ik ga doen en natuurlijk voor het project in Borel zelf. Een speciale vorm van steun hoop ik te ontvangen van mijn thuisfrontcommissie, die op dit moment 'onder constructie' is. Om meer te kunnen betekenen in Brazilië ben ik daarnaast bezig met een cursus 'Teaching English as a foreign language'. Dat combineer ik met een betaald baantje, omdat alle beetjes helpen.

Voor alle nieuwe sponsors / donateurs: hartelijk dank, u maakt verschil in de levens van kinderen. Ik hoop dat jullie mij blijven volgen via deze weblog. Het is erg fijn om reacties te krijgen en te merken dat u mij steunt, ook met uw gebed!

Hartelijke groet & liefs, Lieke | liekeinrio@gmail.com

Reacties

Populaire posts